Sunday 22 January 2012

~~~~*~~~~

monday,,  2.25 am


sesi luahan perasaan,,say something,,hmm,,mcm bangang aku rase diri aku nie,,aku xpenah rase sebangang mcm nie,,ape yg arus aku buat,,,sedangkan aku sendiri xkuat,,damn it~!!! aku nk ngis,,biarkan aku menangis,,mungkin nie lebih buat aku tenang,,biarkan sume orang g jauh dari aku,,aku xnk di sebabkan aku,,sume nye berantakkan,kucar kacir,,aku nk bersendirian,,ya allah,,aku terlalu sayangkannye,,xpela,,harap2 tuhan memberikan aku kekuatan yang aku sendiri xduga,,sudah~!!!! bentilah ngis~!!!! mata tolong la jgn izinkan setitis air mengalir~xkisahla siapa pown die,,lupekan die,lupekan~!!!!aku sememangnya xlayak tuk bekawan ngn sape2 pown,,ramai yg bncikan aku,,,tuhan~tolong jagakan dia untuk aku~aku cuma insan biasa yang mampu berdoa,~amin ~

No comments:

Post a Comment