Thursday 17 May 2012

aslmualaikum,hmm,dah kat sebulan ade lah kot,aku xon9 blog nie,,rindu cgt,mcm2 yg aku nak luah,perst skali,,aku bersyukur,dgn izin Allah,aku telah di ijab kalbukan dgn tunang ku pade 5.5.12,6.5.12 persandingan.,alhamdulillah,majlis berjalan dgn lancar,tapi ade sedikit kesulitan,aku tahu,start bertunang cmpai nk ke jinjang pelamin,masalah aku xabes2,,satu2 muncul,,tapi aku dan suami tetap kuatkan semangat,walaupown aku tahu,die pown dah xboleh nk bertahan,tapi die gagahkan jugak,,terime kasih kerana telah menerima aku seadanya,,mengalir jugak airmata niem sewaktu die melafazkan'aku trime nikahnya'.............sebak ade,happy ade,,sebab xsangka,sekarang dah jadi hak orang sepenuhnye,,mjlis oke,sehingga la 13.5.12 majlis sambut menantu..hmm,aku happy cgt,ape yg aku ingin tercapai,,xsia2 kami pertahankan hubungan kami selama 2 tahun stgah,cmpai jugak ke jinjang pelamin,alhamdulillah,,

No comments:

Post a Comment