Sunday, 8 January 2012

*_*) m44fk4n 4dik *_*)

apa lagi yang harus aku lakukan sekarang,,aku tidak bisa berfikir,masalah demi masalah yang hadir tanpa aku minx,kalau lah dunia ini bisa mendengar rintihan hati aku nie,,aku rase tumbuhan2 yang kehijauan akan layu,pokok plak tidak akan berbuah,mahupown berbunga,sungai~sungai akan kekeringan,,stress nye~ya Allah,berikanlah aku kekuatan,,akak,abg,maafkan adik,,sebab adik xdpt menjadi seorang adik yang terbaek,,setiap saat mood adik bertukar2,,selalu marah2,,selalu sakitkan aty abg ngn akak,,sedangkan abg ngn akak baek cgt,,,adik nak bersendirian,,abg,akak,,plezz,,jauhkan diri akak ngn abg,,adik xnk di sebabkan adik,,akak ngn abg susah,,akak plak,sanggup susah payah datang nk bjmpe ngn adik,,adik syukur cgt,,ape yang adik nak,adik dpt,,mksud adik,,adik dpt jmpe akak,,tgok akak,,borak ngn akak,dan yang adik xleh lupe,,sambut befday akak kat tanjung,tapi xmenjadi sbb angin kuat cgt,,adik nyalakan lilin tapi terpadam,,last2 kantoi dgn akak,,sweet cgt,,huhu,,kat umah,,adik terkene percikkan air panas,,akak tiup tgn adik,akak ciom dan akak ckap,ha,akak dah ciom,,nanti baekla tue,,huhu,,adik cume mampu gelak je,,setiap tingkah laku adik,,akak perhati je,,cmpaikan makan obt pown,,kene depan akak,,walaupown kite baru je rapat,,tapi abg,,akak,,adik rase dah penting dalam idop adik,,adik doakan kejayaan akak smpai abes blaja,,dan abg plak,,semoga cepat dapat kerja,,adik cyg cgt2 kat korang,,setiap ape yang berlaku antara kite..insyaAllah,adik akan coret kat blog,,untuk tatapan adik,,supaya adik akan sentiasa ingat akak,dan abg,,mane lah tahu,,kalau umur adik xpanjang ke,,adik ilang ingatan ke,,sekurang kurangnye,,masih ade lagi sesuatu yang membuatkan adik ingat akak dan abg,,akak,,maafkan adik,,sebab akak dtg rumah adik,,xde ape yang adik boleh sediakan,,mksud adik,yang lebih rapi,,tue je yang mampu,,mungkin kurang selesa,,adik minx maaf cgt2,,,adik xtaw dah nk coret ape,,yang adik taw skrg,,adik cyg cgt2 pade akak ngn abg,,maafkan adik,,adik terlalu cygkan korang,,kalau ianya membebankan,,ermm,,abg,akak,jauhkan diri dari adik,,adik nie cume menyusahkan,,

No comments:

Post a Comment